معرفی شرکت پاک

لبنیات پاستوریزه پاک یکی از معتبرترین شرکتهای تولید کننده انواع محصولات لبنی شامل انواع شیر سفید و طعم دار ، انواع خامه صبحانه و قنادی ، انواع ماست ، کره بسته بندی ، شیرخشک ، دوغ، انواع بستنی شیری و یخی  و… می باشد.

لبنیات پاستوریزه پاک در سال 1338 شمسی تحت نام شرکت لبنیات پاک تاسیس گردید . در ابتدا خط تولید و محصولات تولیدی شرکت تحت لیسانس فورمست آمریکا که یکی از بزرگترین کارخانجات تولید محصولات پاستوریزه در دنیا بوده با مدیریت کاملا خارجی راه اندازی گردید که این ارتباط در سال 1358 این ارتباط قطع شد .

در سال 1349 کارخانه تولید بستنی کانادافراست را خریداری نموده و شروع به تولید بستنی با نام پاک نمود . این شرکت در سال 1354 تبدیل به شرکت سهامی عام شده و در بورس اوراق بهادار پذیرفته شد . همچنین در سال 1376 در شهرکرد یک شرکت تولید لبنیات را خریداری نمود و با نام پاک پی شروع به تولید  نمود و در سال 1376 کارخانه شیر و لبنیات پاستوریزه را در شهر سنندج را خریداری نمود و با نام پاک آرا شروع به تولید  نمود و در سال 1377 مجتمع شیر و گوشت مازندران را در شهر ساری خریداری نمود و با نام پاکسار شروع به تولید  نمود .

تصویر درباره بازار سهام (بورس اوراق بهادار)

این شرکت در راستای توسعه سهم بازارهای داخلی و صادرات ، ارتقا سطح کیفیت و ایمنی محصولات تولیدی و افزایش رضایت مندی مشتریان گام برداشته و به منظور تداوم این امر در سال 1378 اقدام به استقرار سیستم های مدیریت کیفیت ISO9001 ، سیستم مدیریت زیست محیطی ISO14001-2004، در سال 1389 گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه ISO/IEC 17025  و در سال 1390 ایمنی و سلامت مواد غذایی ISO22000 و HACCP   نمود .

در راستای افزایش صادارت محصولات به کشورهای اسلامی و همچنین اطمینان مصرف کنندگان از تولید محصولی حلال ، این شرکت در سال 1389 اقدام به اخذ گواهینامه حلال از موسسه جهانی حلال ( ایکریک ) نمود و در روی بسته بندی محصولات نیز از آرم آن موسسه استفاده نمود .

در حال حاضر کلیه خطوط تولیدکارخانه بصورت تمام اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک درحال تولید و فعال می باشند.

2-14- تصمیم گیری های چند معیاره (MCDM)

انسان در زندگی روزمره خود تصمیمات بسیاری می گیرد. این تصمیمات از مسائل شخصی و فردی تا مسائل بزرگ و کلان را شامل می شود. در اکثر مسائل تصمیم سازی، عموما اهداف و عوامل متعددی مطرح است و فرد تصمیم ساز سعی می کند که بین چند گزینه موجود (محدود یا نامحدود) بهترین گزینه را انتخاب نماید. انسان به طور ناخواسته در شبانه روز تعداد زیادی از این گونه تصمیمات می گیرد که برخی از آنها به دلیل هزینه بالای خطا در آنها، نیاز به بررسی و دقت بیشتری دارند (قدسی پور، 1382، ص. 5).

تصمیم گیری در محیط های پیچیده ناپایدار یکی از مسائل بسیار مهم در مدیریت نوین به شمار می ‌رود. در این موارد تصمیم گیرنده با گزینه‌هایی متفاوت تحت معیارهای مختلفی که از محیط داخلی و خارجی محیط سازمان متأثر می‌شوند روبرو است. در این مورد مدلهای تصمیم‌گیری چند معیاره به‌ عنوان یکی از ابزارهای کارا جهت اخذ تصمیم مناسب به نظر می ‌رسد.

      [1] Multiple Criteria Decision  Making

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...