معرفی شرکت کاله 

شرکت فرآورده‌های لبنی کاله، از شرکت‌های زیرمجموعه گروه معظم سولیکو می‌باشد که در سال 1370 تاسیس گردید. در طی سالیان گذشته این شرکت از ابعاد گوناگون ظرفیت تولید، کیفیت و تنوع محصولات، شبکه توزیع سراسری و صادرات گسترش بسیار زیادی پیدا کرده است. به گونه‌ای که در حال حاضر به عنوان یکی از دو شرکت رهبر بازار فراورده‌های لبنی در کل کشور محسوب می‌گردد.

دانلود پایان نامه

2-13-2-1- نوآوری و تنوع

در شرکت کاله هم‌اکنون سه واحد کسب و کار پنیر، محصولات پاستوریزه و فرادما (UHT) وجود دارد که هریک از این واحدها با نوآوری خود، با کیفیت‌ترین و متنوع‌ترین محصولات را در حجم تولید بالا به بازار عرضه می‌نمایند. تمامی خطوط تولیدکارخانه به نحوی انعطاف‌پذیر طراحی شده‌اند که مواد اولیه ورودی‌های مختلف وارد خط تولید شده و محصولات متنوع خارج گردند. به طوری که تنها از طریق یک خط تولید گاه بیش از 20 محصول تولید می‌شود. محصولات لبنی شرکت کاله در حال حاضر بیش از 160 عدد می‌باشد که در برنامه‌های توسعه در آینده نزدیک تا دوبرابر افزایش خواهد یافت. این تعداد محصول در صنعت لبنی کشور یک رقم بی‌نظیر به حساب می‌آید. همچنین بسیاری از محصولات در صنعت لبنی کشور مانند پنیر آمل، ماست میوه‌ای و ماست هم‌زده (سون) توسط کاله برای اولین بار ارائه شده است.

2-13-2-2- کیفیت و سلامت

تمامی فرآورده‌های لبنی کاله در ردیف با کیفیت‌ترین و سالم‌ترین محصولت لبنی کشور به شمار می‌آیند. زیرا شیر لازم جهت تولید محصولات از دامداران معتبر کشور و با کنترل کیفیت بالا خریداری می‌شود. هم‌چنین به منظور تولید محصولات متنوع و مطابق با ذائقه هموطنان، واحد تحقیق و توسعه کاله متشکل از خبره‌ترین متخصصین حوزه صنایع غذایی در کشور ایجاد شده است. این واحد در تعامل با شرکت‌های معتبر آلمانی و هلندی تمامی تلاش خود را جهت ارائه محصولات درجه یک و مطابق با استانداردهای جهانی به کار بسته است. کیفیت بی‌مانند محصولات کاله سبب شده است که بخش عمده‌ای از تولیدات این شرکت به خارج از ایران صادر شده و این شرکت در طی سالیان گذشته به صورت مستمر به عنوان صادر کننده نمونه صنایع غذایی انتخاب شده است.

2-13-2-3-گستردگی

وسعت کارخانه لبنی کاله 14 هکتار است که از بزرگترین کارخانه‌ها در صنایع کل کشور محسوب می‌گردد. از طرفی، کاله توانسته است با جذب شیر روزانه بیش از 1000 تن به عنوان یکی از قطب‌های اصلی جذب شیر در کشور مطرح شود. به علاوه شرکت کاله به عنوان اولین کارخانه لبنی که توزیع سراسری فرآورده‌های لبنی را در دستور کار خود قرار داده است. هم ‌اکنون با بهره گرفتن از پخش مویرگی و با بیش از 24 شعبه محصولات خود را از آذربایجان تا هرمزگان توزیع می کند. روزانه بیش از 4000 نفر در بخش‌های گوناگون شرکت در فعالیت هستند تا بیش از 650 تن انواع فرآورده‌های لبنی را به دست مصرف‌کننده نهایی برسانند.

2-13-2-4- خط و مشی کیفیت و سیستم مدیریت زیست محیطی

شرکت کاله بعنوان یکی از بزرگترین بنیانگذاران صنعت نوین غذایی کشور ضمن حضور در بازارهای جهانی با ارج نهادن به نظرات مشتریان و طرف های ذینفع ، بر اساس الزامات ISO10002 حفظ و صیانت از محیط زیست و نیروی انسانی بعنوان بهترین سرمایه سازمان در راستای بهبود مستمر و توسعه پایدار علاوه براستقرار سیستم های مدیریتی ISO9001-2008،ISO22000، ISO14001-2004، OHSAS18001-2007  و اخذ گواهینامه  ISO17025 بعنوان آزمایشگاه آکرودیته حرکت به طرف مدیریت جامع کیفیت و خود ارزیابی بر مبنای EFQMرا در برنامه کار خود قرار داده است و مدیریت ارشد ضمن تعهد ، اهداف محوری زیر را سرلوحه حرکت خود در مسیر بهبود مداوم سازمان قرار داده است:

عکس مرتبط با محیط زیست

  • استفاده و بکارگیری نیروهای شایسته و متخصص .
  • حفظ و صیانت از نیروی انسانی و توسعه کیفی این منبع به عنوان چشمه های جوشان خلاقیت و نوآوری و ارتقای مستمر سطح دانش و مهارت از طریق نظام آموزشی پویا و مشارکت آنان در بهبود کیفیت و تلاش در راستای حفظ سلامت جسمی و روحی آنان ، پیشگیری و کاهش خطرات شغلی و ارتقاء سطح ایمنی محیط کار .
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...