محسن ورزشکار

شناسایی عوامل موثر بر وفاداری به مارک در مصرف کنندگان شرکت صنعتی بوتان

دانشکده مدیریت
دانشگاه علامه طباطبایی

۱۳۸۲

علی رشیدی

شناسایی عوامل موثر بر وفاداری به مارک در مصرف کنندگان پودر رختشویی

دانشکده مدیریت
دانشگاه تهران

۱۳۸۰

الف ) پایان نامه کارشناسی ارشد تحت عنوان ” بررسی و رتبه بندی مهمترین عناصر آمیخته بازاریابی موثر بر رفتار مصرف کننده کالای کم درگیر ” استاد راهنما: دکتر سید رضا سید جوادین ، دانشگاه تهران، سال ۱۳۸۱ در این پژوهش فرضیات زیر مورد بررسی قرار گرفت:
هدف تحقیق :
شناسایی و رتبه بندی عناصر آمیخته بازاریابی برای شرکت های تولید کننده ادویه جات
( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

فرضیات تحقیق :
ادویه جات جزء کالاهای کم درگیر هستند . ( مورد تایید قرار گرفت )
بین در در دسترس بودن کالای کم درگیر (ادویه جات ) در فروشگاه و فروش آن رابطه مستقیمی وجود دارد (تایید شد ) .
بین آشنا بودن مصرف کننده در مورد یک مارک خاص (ادویه جات ) در فروشگاه و فروش آن رابطه مستقیمی وجود دارد (تایید شد ) .
بین بسته بندی کالای کم درگیر ( ادویه جات ) و فروش آنها در فروشگاه ها رابطه معنی داری وجود دارد . (تایید نشد )
بین تبلیغات رسانه ای کالای کم درگیر و فروش آنها در فروشگاه ها رابطه معنی داری وجود دارد . ( تایید شد )
بین آثار بهداشتی ناشی از مصرف ادویه جات و فروش آنها در فروشگاه ها رابطه معنی داری وجود دارد . ( تایید شد )
ب) پایان نامه کارشناسی ارشد تحت عنوان ” شناسایی عوامل موثر بر وفاداری به مارک در مصرف کنندگان شرکت صنعتی بوتان ” استاد راهنما: دکتر قاسم انصاری رنانه ای ، دانشگاه علامه طباطبایی ، سال ۱۳۸۲ در این پژوهش فرضیات زیر مورد بررسی قرار گرفت:
هدف تحقیق :
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر حفظ و تقویت وفاداری مشتریان شرکت صنعتی بوتان
فرضیات تحقیق :
بین ارائه خدمات پس از نصب و راه اندازی محصولات شرکت بوتان و وفاداری مشتریان رابطه معنی داری وجود دارد . ( تایید شد )
بین جوانب ایمنی محصولات شرکت صنعتی بوتان و وفاداری مشتریان رابطه معنی داری وجود دارد ( تایید شد) .
بین عملکرد محصولات شرکت صنعتی بوتان و وفادای به برند رابطه معنی داری وجود دارد ( تایید شد ) .
بین اعتبار و خوشنامی تولید کننده و وفاداری به برند رابطه معنی داری وجود دارد ( تایید شد ) .
بین ارائه خدمات حین نصب و وفادراری به برند رابطه معنی داری وجود دارد ( تایید شد ) .
بین زیبایی محصولات تولیدی شرکت صنعتی بوتان و وفاداری به این برند رابطه معنی داری وجود دارد ( تایید شد ) .
بین انطباق محصولات شرکت صنعتی بوتان با انتظارات مشتریان و وفاداری به این برند رابطه معنی داری وجود دارد ( تایید شد ) .
بین برخود مناسب تیم فروش و نصب شرکت صنعتی بوتان و وفاداری به این برند رابطه معنی داری وجود دارد ( تایید شد ) .
بین تبلیغات رسانه ای شرکت و وفاداری به این برند رابطه معنی داری وجود دارد ( تایید شد ) .
بین قدمت نام تجاری شرکت صنعتی بوتان و وفاداری به برند رابطه معنی داری وجود دارد ( تایید شد ) .
بین ارائه خدمات پیش از فروش و وفاداری به برند شرکت صنعتی بوتان و وفاداری به این برند رابطه معنی داری وجود دارد ( تایید شد ) .
بین در دسترس بودن محصولات شرکت صنعتی بوتان و وفاداری به این برند رابطه معنی داری وجود دارد ( تایید نشد ) .
بین خوشنامی تولید کننده و وفاداری به برند رابطه معنی داری وجود دارد . (تایید شد )
بین فراهم بودن شرایط متنوع فروش و وفاداری به برند رابطه معنی داری وجود دارد ( تایید ن شد ) .
جپایان نامه کارشناسی ارشد تحت عنوان ” شناسایی عوامل موثر بر وفاداری به مارک در مصرف کنندگان پودر رختشویی ” استاد راهنما: دکتر سید رضا سید جوادین ، دانشگاه تهران ، سال ۱۳۸۰ در این پژوهش فرضیات زیر مورد بررسی قرار گرفت:
هدف تحقیق :
شناسایی و رتبه یندی عناصری که در حفظ وفاداری مشتریان حال حاضر سازمان موثر می باشند .
فرضیات تحقیق :
قدرت پاک کنندگی پودر رختشویی از نظر مشتریان وفادار به مارک با اهمیت است . ( تایید شد ).
سفید کنندگی پودر رختشویی از نظر مشتریان وفادار به مارک با اهمیت است . ( تایید شد ).
میزان کف کردن پودر رختشویی از نظر مشتریان وفادار به مارک با اهمیت است . ( تایید شد ).
نرمی لباس ها بعد از شستشو در مورد پودر رختشویی از نظر مشتریان وفادار به مارک با اهمیت است . ( تایید شد ).
سرعت عمل پودر رختشویی از نظر مشتریان وفادار به مارک با اهمیت است . ( تایید شد ).
قیمت پودر رختشویی از نظر مشتریان وفادار به مارک با اهمیت است . ( تایید شد ).
رایحه پودر رختشویی از نظر مشتریان وفادار به مارک با اهمیت است . ( تایید شد ).
از بین نرفتن رنگ لباس ها بعد از شستشو در مورد پودر رختشویی از نظر مشتریان وفادار به مارک با اهمیت است . ( تایید شد ).
درخشندگی لباس ها بعد از شستشو از نظر مشتریان وفادار به مارک با اهمیت است . ( تایید شد ).

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...