1-4-سوالات

 

 

سوالات این پژوهش را می توان در دو دسته اصلی و فرعی مورد بررسی قرار داد:

 

 

1-4-1-سوال اصلی

 

 

 

    1. چه رابطه ای بین اوقات فراغت و پیشگیری بزهکاری اطفال و نوجوانان وجود دارد؟

 

 

 

1-4-2-سوالات فرعی

 

 

 

    1. نقش خانواده در برنامه ریزی اوقات فراغت چیست؟

 

 

    1. آیا مدرسه در تنظیم و برنامه ریزی اوقات فراغت می تواند نقشی داشته باشد؟

 

 

    1. نقش رسانه ملی در اوقات فراغت و پیشگیری از بزهکاری چیست؟

 

 

 

1-5-فرضیات تحقیق

 

 

با توجه به سوالات مطرح شده، می توان فرضیات را بدین گونه مطرح نمود:

 

 

1-5-1-فرضیه اصلی

 

 

 

    1. با تدوین برنامه‌های آموزشی و توجیهی در حسن بهره‌وری از فرصت های آزاد، به ویژه تعطیلات تابستانی می توان از انحرافات و بزهکاری اطفال و نوجوانان پیشگیری نمود.

 

 

 

1-5-2-فرضیات فرعی

 

 

 

    1. خانواده‌ها با توجه به توان مالی خود و با در نظر گرفتن علائق فرزندانشان اوقات فراغت می‌توانند نقش مفیدی را برای آنها فراهم
    2. دانلود مقالات
    3.  کنند.

 

 

    1. با تدوین برنامه‌های اموزشی و تشکیل کلاس‌های علمی پژوهشی و ورزشی می‌تواند نقش به سزایی داشته باشد.

 

 

    1. با پخش مسابقات و برنامه‌های آموزشی مفید و آگاه ساختن این قشر از بزهکاری رسانه‌ها می‌تواند در پیشگیری مفید باشد.

 

 

 

1-6-اهداف پژوهش

 

 

اهداف این پژوهش عبارت است از:

 

 

 

    1. بررسی تاثیر عوامل محیطی در اوقات فراغت

 

 

    1. بررسی رابطه بین اوقات فراغت و بزهکاری اطفال و نوجوانان

 

 

    1. بررسی مقایسه استانداردهای جهانی در زمینه اوقات فراغت با کشور ایران

 

 

(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...