تاثیر برنامه اوقات فراغت در پیشگیری از بزهکاری اطفال و نوجوانان |
1-4-سوالات
سوالات این پژوهش را می توان در دو دسته اصلی و فرعی مورد بررسی قرار داد:
1-4-1-سوال اصلی
- چه رابطه ای بین اوقات فراغت و پیشگیری بزهکاری اطفال و نوجوانان وجود دارد؟
1-4-2-سوالات فرعی
- نقش خانواده در برنامه ریزی اوقات فراغت چیست؟
- آیا مدرسه در تنظیم و برنامه ریزی اوقات فراغت می تواند نقشی داشته باشد؟
- نقش رسانه ملی در اوقات فراغت و پیشگیری از بزهکاری چیست؟
1-5-فرضیات تحقیق
با توجه به سوالات مطرح شده، می توان فرضیات را بدین گونه مطرح نمود:
1-5-1-فرضیه اصلی
- با تدوین برنامههای آموزشی و توجیهی در حسن بهرهوری از فرصت های آزاد، به ویژه تعطیلات تابستانی می توان از انحرافات و بزهکاری اطفال و نوجوانان پیشگیری نمود.
1-5-2-فرضیات فرعی
- با تدوین برنامههای اموزشی و تشکیل کلاسهای علمی پژوهشی و ورزشی میتواند نقش به سزایی داشته باشد.
- با پخش مسابقات و برنامههای آموزشی مفید و آگاه ساختن این قشر از بزهکاری رسانهها میتواند در پیشگیری مفید باشد.
1-6-اهداف پژوهش
اهداف این پژوهش عبارت است از:
- بررسی تاثیر عوامل محیطی در اوقات فراغت
- بررسی رابطه بین اوقات فراغت و بزهکاری اطفال و نوجوانان
- بررسی مقایسه استانداردهای جهانی در زمینه اوقات فراغت با کشور ایران
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1399-12-02] [ 08:46:00 ق.ظ ]
|