تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان … |
جدول (2-1( انواع سازمان های خرده فروشی 61
جدول (2-2) خلاصه تحقیقات داخلی 71
جدول (2-3) خلاصه تحقیقات خارجی 75
جدول (3-1) جدول سوالات مربوط به اطلاعات جمعیت شناختی 88
جدول (3-2) صفات کیفی و ارزش های عددی گزینه های پرسشنامه 89
جدول (3-3) منابع گویه های استفاده شده در پرسشنامه 89
جدول (3-4) ضریب الفای کرونباخ برای سازه های پژوهش 93
جدول (4-1( جنسیت اعضای نمونه 102
جدول (4-2) سن اعضای نمونه 103
جدول (4-3) وضعیت تاهل 105
جدول (4-4) سطح تحصیلات 106
جدول (4-5) شغل اعضای نمونه 108
جدول (4-6( حجم خرید ماهانه اعضای نمونه 110
جدول (4-7) توصیف آماری متغیر های تحقیق 111
جدول (4-8) آزمون میانگین متغیر های تحقیق 112
جدول (4-9) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر فروش حضوری 117
جدول (4-10) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر پیشبرد فروش 119
جدول (4-11) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر روابط عمومی 122
جدول (4-12) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر بازاریابی مستقیم 124
جدول (4-13) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر تبلیغات 127
جدول (4-14) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر کیفیت درک شده 129
جدول (4-15) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر وفاداری برند 131
جدول (4-16) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر آگاهی از برند 133
جدول (4-17) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر تداعی برند 135
جدول (4-18) شاخص های برازش مدل اندازه گیری متغیر ارزش ویژه برند 137
جدول (4-19) معادل متغیر های پژوهش در مدل های خروجی لیزرل 137
جدول (4-20) شاخص های برازش مدل اصلی تحقیق 139
جدول (4-21) خلاصه روابط ساختاری(نتایج آزمون فرضیات تحقیق) 141
جدول (4-22) نتایج آزمون مقایسه میانگین دو جامعه جهت سنجش اثر جنسیت بر متغیرهای تحقیق 144
جدول (4-23) نتایج آزمون مقایسه میانگین دو جامعه جهت سنجش اثر وضعیت تاهل بر متغیرهای تحقیق 145
جدول (4-24( نتایج آزمون واریانس یک عامله جهت سنجش اثرطبقات سنی مختلف بر متغیرهای تحقیق 147
جدول (4-25( نتایج آزمون واریانس یک عامله جهت سنجش اثر سطح تحصیلات بر متغیرهای تحقیق 148
جدول (4-26( نتایج آزمون واریانس یک عامله جهت سنجش اثر سطح مشاغل بر متغیرهای تحقیق 149
جدول (4-27( نتایج آزمون واریانس یک عامله جهت سنجش اثر سطح حجم خرید ماهانه بر متغیرهای تحقیق 150
جدول (5-1) میزان اثر غیر مستقیم متغیرها 167
جدول (5-2) رتبه بندی مسیرهای اثرگذار بر ارزش ویژه برند فروشگاه پروما 169
فهرست اشکال
شکل (1-1) مدل مفهومی تحقیق 28
شکل (2-1) مدل کلر 57
شکل (2-2) مدل ارزش ویژه برند کاپفرر از دیدگاه مصرف کننده (کاپفرر ، 1992) 58
شکل (2-3) مدل ارزش ویژه برند آکر از دیدگاه مصرف کننده (آکر ، 1991) 59
شکل (4-1) مدل اندازه گیری متغیر فروش حضوری در حالت تخمین استاندارد 116
شکل (4-2) مدل اندازه گیری متغیر فروش حضوری در حالت معناداری 116
شکل (4-3) مدل اندازه گیری متغیر پیشبرد فروش در حالت تخمین استاندارد 118
شکل (4-4) مدل اندازه گیری متغیر پیشبرد فروش در حالت معناداری 118
شکل (4-5( مدل اندازه گیری متغیر روابط عمومی در حالت تخمین استاندارد 120
شکل (4-6) مدل اندازه گیری متغیر روابط عمومی در حالت معناداری 121
شکل (4-7) مدل اندازه گیری متغیر بازاریابی مستقیم در حالت تخمین استاندارد 122
شکل (4-8) مدل اندازه گیری متغیر بازاریابی مستقیم در حالت معناداری 123
شکل (4-9) مدل اندازه گیری متغیر تبلیغات در حالت تخمین استاندارد 125
شکل (4-10) مدل اندازه گیری متغیر تبلیغات در حالت معناداری 126
شکل (4-11) مدل اندازه گیری متغیرکیفیت درک شده در حالت تخمین استاندارد 127
شکل (4-12) مدل اندازه گیری متغیر کیفیت درک شده در حالت معناداری 128
شکل (4-13) مدل اندازه گیری متغیروفاداری برند در حالت تخمین استاندارد 129
شکل (4-14) مدل اندازه گیری متغیر وفاداری برند در حالت معناداری 130
شکل (4-15) مدل اندازه گیری متغیر آگاهی از برند در حالت تخمین استاندارد 131
شکل (4-16) مدل اندازه گیری متغیر آگاهی از برند در حالت معناداری 132
شکل (4-17) مدل اندازه گیری متغیر تداعی برند در حالت تخمین استاندارد 133
شکل (4-18) مدل اندازه گیری متغیر تداعی برند در حالت معناداری 134
شکل (4-19) مدل اندازه گیری متغیر ارزش ویژه برند در حالت تخمین استاندارد 135
شکل (4-20) مدل اندازه گیری متغیر ارزش ویژه برند در حالت معناداری 136
شکل (4-21) مدل پایه درحالت استاندارد 138
شکل (4-22) مدل پایه آزمون فرضیه ها(T-value) 140
شکل (5-1( مسیرهای تحلیلی به همراه ضرایب به دست آمده در مدل کلی تحقیق 166
فهرست نمودارها
نمودار1-4) مقایسه فراوانی مردان و زنان شرکت کننده در مطالعه 104
نمودار 2-4) مقایسه فراوانی اعضای نمونه در گروه های سنی 106
نمود3-4) مقایسه فراوانی اعضای نمونه از نظر وضعیت تاهل 107
نمودار4-4) مقایسه فراوانی اعضای نمونه از نظر سطح تحصیلات 108
نمودار5-4) مقایسه فراوانی اعضای نمونه از نظر شغل 110
نمودار6-4) مقایسه فراوانی اعضای نمونه از نظر حجم خرید ماهانه 111
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1399-12-02] [ 12:55:00 ب.ظ ]
|