4-1- اهداف تحقیق. 7

 

 

5-1- فرضیه‏ های تحقیق:. 8

 

 

6-1- تعاریف واژه ها :. 8

 

 

1-6-1- تعاریف مفهومی :. 8

 

 

2-6-1- تعاریف عملیاتی :. 9

 

 

فصل دوم : پیشینه پژوهش

 

 

1-2- جرأت ورزی. 11

 

 

1-1-2- تعریف جرأت ورزی. 14

 

 

2-1-2- تاریخچه جرأت ورزی. 15

 

 

3-1-2- شخصیتهای جرأت ورز  و غیرجرأت ورز. 16

 

 

4-1-2- جرأت ورزی درجمعیتهای بالینی و غیربالینی. 17

 

 

5-1-2- ویژگیهای رفتاری وشخصیتی جرأت ورزی. 18

 

 

6-1-2- نسبی بودن جرأت ورزی. 19

 

 

7-1-2- روشهای ارزشیابی و آموزشی جرأت ورزی. 19

 

 

8-1-2- تبیین ساختار و سازوکار رویکردهای رفتاری درباره اختلال غیرجرأت ورزی و درمان آن. 20

 

 

2-2- تعریف خشم. 21

 

 

1-2-2- فیزیولوژی خشم. 24

 

 

2-2-2- انواع خشم. 25

 

 

3-2-2- علل برانگیزاننده خشم. 26

 

 

4-2-2- راه‌های ابراز خشم. 28

 

 

5-2-2- خشم مقدّس (غیرت دینی). 29

 

 

6-2-2- فنون مدیریت خشم. 31

مدیریت خشم

1-6-2-2- فنون شناختی. 31

 

 

2-6-2-2-  فنون رفتاری. 33

 

 

3-6-2-2-  فنون بین فردی. 34

 

 

7-2-2- كنترل خشم . 38

 

 

1-7-2- روشهای زیان آور كنترل خشم. 39

 

 

1-1-7-2- فرونشانی. 39

 

 

2-1-7-2- واپس رانی . 39

 

 

3-1-7-2- ابراز . 39

 

 

2-7-1- نوجوانی و خشم. 39

 

 

8-2-2- دیدگاههای مختلف درباره خشم. 40

 

 

1-8-2-2- دیدگاه رشدی :. 40

 

 

2-8-2-2-دیدگاه ذاتی بودن پرخاشگری. 42

 

 

3-8-2-2-دیدگاه روان تحلیلگری. 42

 

 

4-8-2-2-دیدگاه رفتاری و یادگیری اجتماعی. 43

 تصویر درباره جامعه شناسی و علوم اجتماعی

5-8-2-2-دیدگاه ساختار گرایی اجتماعی. 44

 

 

6-8-2-2-دیدگاه شناختی. 45

 

 

7-8-2-2- دیدگاه فرهنگی . 46

 

 

8-8-2-2-دیدگاه اقتصادی . 47

عکس مرتبط با اقتصاد

پایان نامه های دانشگاهی

 

9-2-2- دیدگاههای مختلف در مورد كنترل خشم. 47

 

 

1-9-2-2- دیدگاه ذاتی بودن پرخاشگری. 47

 

 

2-9-2-2- دیدگاه یادگیری اجتماعی . 48

 

 

3-9-2-2- استدلال. 48

 

 

4-9-2-2- تنبیه فرد پرخاشگر. 48

 

 

5-9-2-2- رفتار درمانی شناختی . 48

 

 

6-9-2-2- رویكرد عقلانی – رفتاری – عاطفی. 49

 

 

7-9-2-2- رویكرد رفتاری شناخت . 50

 

 

8-9-2-2- رویكرد درمانی نواكو. 50

 

 

3-2- سلامت روان :. 52

 

 

1-3-2-تعاریف و مفاهیم سلامت روان :. 52

 

 

1-3-2- مبانی نظری سلامت روان. 53

 

 

1-1-3-2- نظریه فروید. 53

 

 

2-1-3-2- نظریة موری. 53

 

 

3-1-3-2- نظریة آدلر. 54

 

 

4-1-3-2- نظریه فروم. 54

 

 

5-1-3-2- نظریه مزلو. 54

 

 

6-1-3-2- نظریه اسلام. 55

 

 

4-2- پیشینه پژوهش. 58

 

 

فصل سوم : روش پژوهش

 

 

1-3-روش تحقیق:. 63

 

 

2-3- جامعه آماری. 63

 

 

3-3- روش نمونه‏گیری و حجم نمونه. 63

 

 

4-3- روش اجرا. 63

 

 

5-3- ابزار گردآوری داده‌ها. 63

 

 

 پرسشنامه سلامت عمومى (QHG). 63

 

 

6-3- روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها:. 64

 

 

فصل چهارم :. 65

 

 

یافته های پژوهش. 65

 

 

الف. شاخص های توصیفی متغیرهای پژوهش. 67

 

 

ب. داده های استنباطی. 69

 

 

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات

 

 

1-5- پیش درآمد. 74

 

 

2-5- بحث و نتیجهگیری. 74

 

 

3-5- محدودیتهای پژوهش. 78

 

 

4-5- پیشنهادات کاربردی. 79

 

 

5-5- پیشنهادات پژوهشی. 80

 

 

منابع و مأخذ. 81

 

 

 

 

 

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...