تأثیر رهبری تحولآفرین بر بهبود مزیت رقابتی شرکت همراه اولدر مقایسه با شرکت ایرانسل |
1-4 جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق
بررسی و تأمین رضایت مشتری با در نظر گرفتن خواسته ها و الزامات مشتریان در طراحی و تولید محصولات در بلندمدت می تواند منجر به افزایش وفاداری گردد، عنصری که در شرایط متلاطم اقتصادی و رقابتی امروز کلید حیاتی و مایه نجات سازمان ها به شمار می رود که به نوبه خود می تواند در افزایش سهم و سودآوری سازمان ها نقشی بسزایی داشته باشد (کاوسی و سقایی، 1384).
در این بین شرکتهای خدماتی مانند شرکتهای ایرانسل و همراه اول با درک این موضوع، در پی یافتن شیوههای جدید برای کسب مزیتهای رقابتی هستند. تحقیق حاضر سعی دارد به تعیین تاثیر مثبت و معنادار عامل رهبری تحول آفرین بر بهبود مزیت رقابتی بپردازد. با توجه به اینکه تاکنون تحقیقی با این عنوان در داخل کشور انجام نگرفته است، لذا، شرکتهای مذکور میتوانند از نتایج حاصل از این
تحقیق در بخشهای بازاریابی و خدمات خود به منظور ارائه خدمات مناسب در جهت کسب مزیت رقابتی استفاده کنند.
1-5 اهداف تحقیق
1-5-1 هدف اصلی
- شناخت تأثیر مثبت و معنادار «رهبری تحولآفرین» بر «بهبود مزیت رقابتی».
1-5-2 اهداف ویژه
- شناخت تأثیر مثبت و معنادار «کارایی هزینه» بر «بهبود مزیت رقابتی».
- شناخت تأثیر مثبت و معنادار «ارائه انعطاف پذیر خدمات» بر «بهبود مزیت رقابتی».
- شناخت تأثیر مثبت و معنادار «ارائه خدمات با کیفیت» بر «بهبود مزیت رقابتی».
- شناخت تأثیر مثبت و معنادار « زمان مناسب ارائه خدمات » بر «بهبود مزیت رقابتی».
.Competitive Adnantage
.Sadri and Lees
.Transformational Leadership
.Geijsel
.Charismatic
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1399-12-02] [ 02:45:00 ق.ظ ]
|