ارزیابی عملکرد شعب بانک پارسیان استان گیلان با استفاده از تکنیکهای غیرپارامتری |
ارزیابی شرط لازم مدیریت است. اگر چیزی را نتوان ارزیابی نمود نمیتوان آنرا مدیریت کرد. سرمایهگذاری و مدیریت روی داراییهای نامشهود در بالندگی و شکلگیری سازمانهای مشتریمدار و پاسخگو منجر به تولید خدمت ارزان و بالارفتن سطح رضایتمندی جامعه هدف میگردد. امروزه دیگر نمیتوان با ابزارهای اندازهگیری عملکرد دوران اقتصاد صنعتی، موفقیت سازمان را سنجید. روش ارزیابی متوازن ابزاری برای ترجمه چشمانداز و راهبرد سازمان در قالبسنجهای جامع ارزیابی عملکرد است که چارچوبی برای ارزیابی راهبردی و سیستم مدیریت فراهم میسازد. در این پایاننامه به ارزیابی کاملی از شعب بانک پارسیان استان گیلان با استفاده از تکنیکهای غیر پارامتری بهویژه تحلیل پوششی دادهها پرداخته خواهد شد.
1-4. سوابق مربوط
تحقیقاتی که تا کنون در باب ارزیابی عملکرد شعب بانک پارسیان انجام شده است بیشتر تاکید بر جنبه های فنی عملکرد بوده و یا یک بعد
خاص از عملکرد در نظر گرفته شده است. تحقیق حاضر جهت رفع این نواقص، سعی در ارائه یک مدل جامع برای ارزیابی عملکرد و رتبهبندی شعب در صنعت بانکداری دارد که علاوه بر جنبههای محسوس عملکرد، جنبههای نامحسوس عملکرد را نیز در نظر میگیریم و در حقیقت این مدل سعی در واقعیتر نمودن نتایج ارزیابی عملکرد بهمنظور اخذ تصمیمات متناسب با شرایط پیچیده و رقابتی کنونی دارد .از میان تحقیقاتی که در زمینه بانکداری انجام شده است میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم
- عوامل موثر بر افزایش وفاداری در مشتریان بانکها.
- ارتباط بین عملکرد اجتماعی و عملکرد مالی در بانکهای خصوصی و دولتی.
- بررسی تاثیر الزامات کفایت سرمایه بر عملکرد و هزینههای واسطهگری بانکهای ایران.
1-5. فرضیهها
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1399-12-02] [ 03:23:00 ق.ظ ]
|